Οι θεμελιώδεις αρχές της Πολιτικής Ποιότητας του ξενοδοχείου LALIBAY RESORT & SPA είναι:
Η διασφάλιση της ικανοποίησης των απαιτήσεων και των προσδοκιών των πελατών με στόχο την επίτευξη της ικανοποίησής τους.
Εξασφάλιση αποτελεσματικής και έγκαιρης υποστήριξης των πελατών του.
Συμμόρφωση με όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις
Λήψη όλων των απαραίτητων προληπτικών μέτρων για τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων & των πελατών.
Η απασχόληση προσωπικού που επιλέγεται με βάση τα κριτήρια και τις απαιτήσεις της κάθε θέσης, αλλά και την προθυμία συμμετοχής στο όραμα του ξενοδοχείου.
Η εφαρμογή προγράμματος συνεχούς εκπαίδευσης και κατάρτισης του προσωπικού από εξειδικευμένους εκπαιδευτές.
Η χρήση σύγχρονης τεχνολογίας και ο συνεχής εκσυγχρονισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού.
Η συστηματική παρακολούθηση και το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών.
Η συστηματική εφαρμογή ενός προγράμματος ελέγχου ποιότητας σε όλες τις φάσεις της δραστηριότητας του ξενοδοχείου.
Η υλοποίηση των στόχων Ποιότητας που θέτει, μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισής τους.
Η επιδίωξη της συνεχούς βελτίωσης των επιδόσεων του ξενοδοχείου.
Η μακροπρόθεσμη επιδίωξη ώστε το όνομα του ξενοδοχείου να αποτελεί εγγύηση για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει.
Για την επίτευξη των παραπάνω, το ξενοδοχείο έχει τεκμηριώσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου EN ISO 9001:2015, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και τις σχέσεις του με τους πελάτες.
Η Πολιτική Ποιότητας που έχει θεσπίσει η εταιρεία είναι κατανοητή από όλο το προσωπικό και η εκπλήρωσή της αποτελεί καθημερινό τους μέλημα.
Αίγινα, 10/10/2022
Γενική Διέυθυνση